Ida Henriksson

Jag tänkte bara, liksom, att...

Publicerad 2009-11-18 13:02:55 i Allmänt,

Igår var Jenny Bonils här och hälsa på mig och Fanny,
mycket trevligt. Fick så fina kläder av henne :) Tack.

Idag kommer Jenny Barth och hennes två barn.
:) Äntligen blir det av :) Det är så kul med sällskap
om dagarna när Linus är borta.

Igår var Fanny underbart go (som alltid) .
Men hon var nöjd bara av att ligga och titta,
Hon sov mycket. Blev smått förvånad eftersom hon
aldrig varit riktigt så förut.
Hon sov nämligen kvällen innan + hela natten + morgonen,
sen nästan hela dagen och kvällen igen.
På natten vakna hon och ville ha mat och hade lite svårt att somna.
Men gjorde de utan att jag behövde gunga på henne. <3

Men idag har hon varit lite gnölig, men nu sover hjärtat igen.
Älskar min lilla tös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela