Ida Henriksson

Idag myser vi bara.

Publicerad 2009-11-11 15:36:37 i Allmänt,

Jag och Fanny. Fanny och jag. Vi befinner oss i soffan
bland kuddar och filtar och myser. Hon gottar sig med nappen.
Och är sä lung och snäll.
Idag är det grått och surt ute. Och vi vill inte göra någonting.
Vi myser nästan varje dag men idag är det extra mysigt.

Igår kväll blev jag och Linus lite smått fundersama,
eftersom fröken spydde upp(allt?) hon åt på kvällen.
Jag gav henne brösstet igen en timme senare och hon var
lugn och fin och höll på att somna.
Jag själv låg på sängen och slumrade och då bubblade de till
och hon spydde igen. Skäckslagen väckte jag Linus
och ryckte upp henne eftersom hon legat på rygg.
fick byta kläder igen och nu ville ja inte sova.
Satt och vaggade henne och vid tolv ville hon ha mat igen.
Denna gång somnade hon och jag vakade över henne en stund.
Men hon sov så gott och inget hände.

Vet inte vad som hände men hon har inte spytt mer,
hon sover väldigt mycket idag.
Vilket hon inte gjorde igår, sliten dam.
Hoppas hon inte är/blir sjuk.
Men hon är pigg när hon är vaken ialla fall.
Min lilla älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela