Ida Henriksson

Heartbreak Hotel

Publicerad 2009-11-16 00:30:52 i Allmänt,

-När man säger att man har svamp i underlivet,
så menar man ju inte att det är kantareller.

Har kikat på Heartbreak Hotel ikväll. Helt underbart rolig film ju.
Varför har jag inte sett den tidigare för?
Det blev en bra kväll faktiskt. Fanny var lite gnölig med det gick över
efter lite dol. Annars har helgen varit lite upp och ner.
Men så är det ibland, särskillt när jag sovit uruselt(inte Frökens fel).
Jag blir helt knäpp när jag inte sovit ordentligt på länge. Men vem blir inte det?

Hoppas denna vecka blir bättre. Imorn blir det fara och flänga lite,
bl.a efterkontroll på MVC.

Borde väl sova lite, imorn behöver ja vara pigg.
Godnatt så länge :)

Ps. ska försöka lägga upp en bild eller två på "stora" damen imorn. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela