Ida Henriksson

Förlossningskliniken

Publicerad 2009-11-05 14:44:09 i Allmänt,

Har suttit och kollat på Förlossningskliniken med Fanny.
Och vi minns tillbaka till den stortsta händelse i våra liv,
när vi möttes på riktigt för första gången.
Man blir helt upprymd av kärlek när man ser babyn förenas med
sin moder.
Fanny blev så utsliten av att minnas tillbaka att hon somnade på
skinnfällen i soffan. Lilla plutt.
Hon har varit lite tölig i natt, jag var lite pissed-off vid
5 tiden efter matningen att hon promt inte ville sova.
Ögon stora som tefat, och visade lite lust på att hellre leka
och snacka lite. Inte morsan hon var trött och hade hoppats på sömn,
gärna brevid min trötta sambo. Men icke. Jag sover i soffan för att inte vi ska
störa våran älskling eftersom han ska upp till jobbet.
Vill ju inte att han ska försova sig, eller vara helt utsliten på jobbet.

Snart ska jag och Fanny mysa oss och se på Ghost Whisper.
vi hade tänkt oss en promenad idag, men det snöar och känns inge lockande just nu.
Nu får det vara bra för idag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela