Ida Henriksson

Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Publicerad 2009-11-11 20:44:28 i Allmänt,

och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvudet
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna
<3

Fanny har varit helt underbar hela dagen, och har sovit snällt
och när hon varit vaken jätte nöjd.
Lite förbannad blir hon av hicka men vem blir inte det.
Nu sover hon jätte nöjt på Linus bröst.
Älskade Fanny Älskade Linus, de är det bästa jag har.

Hoppas bara att det går väl när det närmar sig nattningen.
Men de ska nog gå bra. Behåller lugnet :)
Jag är så nöjd nu så om hon är lite ilsken sen gör mig ingenting.

Lyssnar på Winnerbäck och bara njuter... underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela