Ida Henriksson

Baconfebern

Publicerad 2009-11-19 11:43:56 i Allmänt,

Ska man bli vaccinerad mot idag. Jag gör det för Fannys skull.
Vill inte att grynet ska bli sjuk. Linus ska också följa med och få sprutan.
Han ville absolut inte först, och ja ville väl egentligen inte heller.
Men räddlsan för att grynet ska bli sjuk så tar vi den ialla fall.

Igår var Jenny här med sina två barn. Så det var fullt ös.
Men det är trevligt med besök. dagen blir inte lika lång då.
De roliga är att Hennes yngsta är unge fär 5 månader och en vecka äldre
än Fanny och han är enorm emot henne. Så vi tog lite bilder på dem brevid varann.
(kanske lägger upp senare)

Plus att jag måste skryta lite att jag redan gått ner alla graviditetskilona.
Jag gick väl upp ca 13,5 kilo med Fanny och they are gone.
Jag har gåt ner ett par kilo till upp på det. Lycka.
Ibland måste man bara få säga att Jag är bäst!
Jag trodde verkligen inte att det skulle ta 1 och ½ månad.

Sätter punkt  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela