Ida Henriksson

Åååh, när grannen står och ylar som en skållad katt

Publicerad 2009-11-20 15:05:52 i Allmänt,

Åååh, när grannen står och ylar som en skållad katt
Nåt om Stilla natt
Ja då vet man att:
Nu är det juligen

Ja det närmar sig Jul, affärerna smockas fylla med pynt, pepparkakor och glögg.
Snart trillar skinkorna in och prinskorvar i metervara.
Ju närmare december månad kommer blir man mer o mer stressad och
faller in i ångestkomor i stället för sömn. Nej fy Julen är inget jag längtar efter.
Jag har inte sett fram emot denna högtid på många år.
Kanske blir det roligare nu när grynet mitt här här.
Det känns som att det framförallt är till för de små.
Ja vi får väl se, iår blir det väl lugnare än vad de kommer bli framöver ialla fall.

Jag tror att det Fröken får vi önska mest pengar.
Det är bra att kunna spara åt henne, som när hon kommer behöva mer
utekläder, skor osv. Man får ju så mycket kläder hela tiden, och
leksaker är hon inte i behov av så mycket än. Jag ser det som att det är bättre
med pengar just nu. :)
Det är ju så himla skönt att veta att man har något att handla för om
det skulle blir något dyrare hon behöver.
Mitt gull ska ju ha det bästa!!!!!!!! :)

Nu sover hon, och hon är så fin i sin fina nyckelpiggsdress från polarn o pyret,
som hon fått av Anneli och Gösta.
Fick också en fin klänning från PoP av Anneli också som man längtar tills hon kan ha.
Gillar lite annorlunda kläder. Inte för gulli-gull liksom.
Hon ska vara tuff!!! haha

Jaja nu ska jag se på ghost whisperer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela