Ida Henriksson

Sista veckan i Maj

Publicerad 2009-05-25 09:52:11 i Allmänt,

Sista Maj veckan har tagit sin början. Och Det börjar för mig med
en sjukskrivning(ialla fall idag).
Har harft ont i magen och ska till läkaren imorn.
Tråkigt nog är det min sista vecka på Frukt o Grönt.
För att sedan enbart sitta i kassan. Ska väl underlätta för
kroppen men ja vet inte. Jag kommer för det första bli så rastlös
och för det andra får jag så ont nacken av att sitta där.
Men okej då, ett par veckor står jag ut.
Pysslar för fullt nu. Det är så oerhört roligt.
Hittar så mycket inspiration överallt. och tur är väl de.
För det värsta som finns är ju när lusten infinner sig men
fantasin är som självaste sahara öknen. Nej fy.

Helgen flög förbi i en väldig fart med tidiga mornar och annat
slit och släng. Som sagt har jag och Linus varit hundvakt till världens
underbaraste Ginza. De kan ja säga är en nöjd och glad jycke.
Det känns rent tomt nu här i rövarkulan i kilåsen.

Nu blir det till att fortsätta med pysslet när fantasin förfullt flödar...

Kommentarer

Postat av: Kitty

Publicerad 2009-05-27 11:36:04

Snälla gumman, jag måste få träffa dej någon dag :) Saknar dej så in i norden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela