Ida Henriksson

Jag väntar och väntar..

Publicerad 2009-05-05 03:44:01 i Allmänt,

Jag vill att det ska vara Onsdag imorgon.
Då vi ska på ultraljud för att få se det lilla livet igen.
I väntan på onsdag så har jag jobbat hela helgen
och hela dagen idag. det var  en tuff helg som har gjort mig
helt utpumpad, vilket nästan orsakade att jag somnade i maten vi lunch.
Skönt att få vara ledig i 2 dagar nu.
Däckade i soffan förut men efter ja vaknat har jag knappt släppt
penseln ur handen. Det blev 4 bilder. Nöjd med dem allihop.
Säger varje gång att jag ska lägga in och visa mina verk.
Men får aldrig tummen ur röven.
Men snart så.. kanske i morn?!

Måste fixa lite på uteplatsen. Blomsängen till hummlen.
Men orka just nu. Har en hel del måsten egentligen.
Men nu vill jag och ska jag bara måla.

Love you baby, vi väntar på dig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela