Ida Henriksson

Hyrde film idag..

Publicerad 2009-05-07 23:10:49 i Allmänt,

..och de var den hemskaste filmen jag någonsin sett.
Jag har ont i magen och får det inte ur huvudet.
Det var en bra film, mycket bra film! Men usch så hemsk.

Filmen hette: Pojken i randig pyjamas,

Men nu lämnar vi de och ja ska berätta något roligare.
Jag var på ultraljud igår och det var såå kul.
Bebisen verkade må jätte fint och ja, allt såg bra ut.
H*n var jätte fiin. Jag längtar så jag håller på att spricka,
Vill hålla dig och snosa på dig nu.
Sen efter titten på bebben så blev det stan och ikea.
Lite barn grejer och bebis kläder. Sååå kul.

Mamma var i karlstad idag och hon kunde inte heller låta
bli att inhandla kläder till fladdret :)
Hon var alldeles uppspelt idag när jag och linus kom hem
från karlstad och skulle "fira" haha Hon är så go.

Snart är det sängen som kallar och en ny arbetsdag är på ingång(suck)
Godnatt

Kommentarer

Postat av: Kitty

Publicerad 2009-05-12 22:34:08

Mamma-Berry ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela