Ida Henriksson

Helg!

Publicerad 2009-05-23 12:55:28 i Allmänt,

Igår var det en tuff dag.
Det var fullrulle på jobbet och inte nog med de så fick ja ont i magen
så sista timmen som var kvar var
ja tvungen be om hjälp så ja kunde få sätta mig några minuter.
När äntligen klockan blev 6 och jag skulle få gå hem.
talar Linus om att någon jävel klottrat på vår bil.'
Åh ja tänkte ja ska m*rda fan skapet.
Ja så det blev till att fotografera skiten och polis anmäla.
Sen kom Sandra o Per med Ginza.
Sen ner till Toria igen för att handla mat.
Sen äntligen hemma. Linus fick stå för matlagningen.
Jag orka bara ingenting.
Sen blev det inte mycke mer än duschen och sängen.

Skulle varit med på sandra och pers vigsel i kyrkan,
men ja pallar inte det idag. Jag vill bara vara ifre.
Linus är i Bjälverud och har Ginza med sig.
Själv ska ja fingra lite på mina nya pysselgrejer
som kom igår från panduro!!
*lycka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela