Ida Henriksson

Städning och besök.

Publicerad 2009-07-29 23:36:51 i Allmänt,

Idag har ja fäktat runt och städat. Vilket min rygg egentligen inte tillåter.
Men ja mår inge bättre av att bara sitta. Och de gör inte heller mindre ont.
Men fint blev det.

Sen fick vi besök av Hanna, Johan och lilla Erik.
Trevligt. Och sen fick man klämma lite på deras lilla bebis.
Eller bebis? Han är 7 månader och börjar bli stor.
Längtar efter min lilla knodd, som jag kan snosa på hur mycket jag vill.
De hade med sig en bilbarnstol som vi ska köpa av dem.
Jätte fin. så nu börjar man på att bli klar med de mesta.

Så nu ikväll blev de lugnt, med tv och lite kludd i målarblocket.
=)

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2009-07-30 15:07:42

Hej gumman! Du får lägga upp lite bilder på magen, är så nyfiken :D Kramar Linda

Postat av: Kitty

Publicerad 2009-08-03 08:58:17

Det var en perfekt födelsedag! :) Alla lekte och stojade, lillan var så trött igår kväll och bara ville mysa! Hihi! Hoppas det går bra med din lille i magen gumman :) Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela