Ida Henriksson

Karlstad igår och Sunne idag

Publicerad 2009-07-25 22:54:53 i Allmänt,

Igår var Linus och gjorde ett jobb i Karlstad.
Då passar man på att följa med på lite shopping.
Blev lite kläder och såklart saker från min godisaffär PANDURO.
Det var en riktig bra fag måste jag säga, förutom mina ömma fötter
och runga kropp:)

Idag bar det av i Bubblis till Sunne för att kika på bilutställningen.
Där vi mötte lite folk bla Eddie. Mycket prat :)
Kvällen blev lugn. Sitter hemma och ser på film.
Ätit god mat, så nu är ja som en stoppad val.
Fick ta en promenad, en vaggande sådan.
Och kort och långsam. haha.
En vaggande val i Kilåsen, Se upp! =)

Ja förutom de har ja väl haft en liten pratstund med min gumma
Fröken Bonils. Trevligt :)

Film dax !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela