Ida Henriksson

Jag ska måla hela världen, lilla mamma

Publicerad 2009-07-08 21:34:23 i Allmänt,

Jag drog igång och börja måla igen. Skönt det rensar skallen och
får mig bara att må gött.
En film att snegla på i mellan åt gör saken bara bättre.
Sov hemskt dåligt i natt vilket resulterar i usel humör dagen efter.
Gråter en skvätt och irriterar sig på det mesta.

Igår var jag och Linda och hälsa på Jenny och hennes nya bebis.
Han var så fiin. Hon ska vara mäkta stolt.
Det slog mig verkligen att snart, snat är det min tur.
Snart är det jag som håller ett litet liv i mina armar.
Jisses, en anning skrämmande samtidigt som man känner
sig som världens lyckligaste.

På Söndag drar jag och Linus + några andra till gotland en hel vecka.
Linus ska köra sin första tävling för iår(folkrace).
Dagarna där i mellan ska man väl strosa runt i visby.
ska bli himla kul.

Nu ska ja hänga en tvätt och glo vidare på film.
Och självklart ska jag måla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela