Ida Henriksson

"Boa" sig?!

Publicerad 2009-07-01 18:56:46 i Allmänt,

Ja snacka om vad ja flängt runt idag i lägenheten.
Och jag är långt i från klar.
Ordnat till det i garderoben i hallen, flyttat runt byråer,
sorterat bort saker, packat ner saker på sin plats.
Flyttat ut saker i storförrådet.
Underbart att få lite ordning. Bebiskläderna har fått sin plats.

Inte bra att flänga runt så här i denna värmen.
Men jag var bara tvungen. Visst håller jag på att smälta bort
men ja biter ihop och stökar och städar.

Har också kommit på att ja ska slipa och måla en byrå innan
bebisen anländer. Men de får bli längre fram.
Usch vad ja skapar project som är jobbiga att slutföra.
Är detta de kallar för att boa sig? haha
Har läst om detta att man kan bli så.
Linus tappa nästan hakan när han kom hem efter jobbet
och fick se röran, jag höll på på 10 olika ställen.
Stackarn va han får stå ut med.
Han har rymt till bjälverud nu för att skruva på sina bilar.
Sen blir det kvällsdopp hoppas jag :) Gottit.
Men får nog göra ett tapeprt försök att få det mesta klart innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela