Ida Henriksson

the devil went down to georga

Publicerad 2009-02-12 23:26:50 i Allmänt,

Har hänt mycket sen jag skrev här sist.
Början med förra fredan.
Linus skulle komma och hämta upp mig på morgonen för att skjutsa mig till arbetet.
Klockan 8.15 ringer det på dörren. (tänkte va tidig han är).
Men det var mamma. Det hade hänt en olycka. Linus hade ramlat ner från en stege
på jobbet, och låg på sjukan. Panik,
Men det hade gått bra. En bruten överarm, knäckta revben och lite blod i lungan.
Jag och svärmor åkte upp, men jag fick panik när jag såg honom med syrgas
och annat. Fick gå ut och få luft innan jag svimmade.
Mamma fick komma och stötta mig. Och tur var väl det annars vette tusan om jag vågat mig in.
Han var okej. Men hade ont. jätte ont.
Var menat att han skulle stannat hela helgen men fick komma hem redan på lördag efetrmiddag.
Och tur var väl det. Jag klarar mig inte utan honom.
Jag led med honom så mycket. Nu var det jag som fick pyssla om min prins.
Mitt hjärta, mins prins var lite trasig. Och jag fick hjälpa honom så mycket jag bara kunde.

Nu mår han bättre men känner endel smärta än.
Tur att vi har varandra vi två. Snart ska han bli hel igen.
Vi är som två lyckobollar vi två ;)
Vi har så mycket att se framemot... men innan ska jag ta hand om min babe
tills han blir helt frisk och kry. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela