Ida Henriksson

Tar upp ett annat intresse?!

Publicerad 2009-12-26 22:06:08 i Allmänt,

Jag har beställt tyg och en mönster och några fina knappar.
Täntke sy Fanny en klänning, "förklädsklänning".
Längesen jag sydde men det är så himla roligt när man väl kommer igång.
Ska ialla fall prova. Det är flera storlekar mönstret från 68 och uppåt så
jag kan ju sy fler och större om de blir bra!

Nu ska vi se på Flickan som lekte med Elden, Linus fick den
i julklapp av mamma och pappa. Vi såg första på bio, och den var ju superb.
Spännande.

Fanny har sovit till och från sen 8. Men har vaknat lite ledsen då och då.
Oro tror jag, för varje gång som vi suttit vid henne så har hon varit lugn.
Nu borde hon sova efter att legat i Linus varma lugna famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela