Ida Henriksson

Sömnlös ala Ida

Publicerad 2009-12-20 06:02:06 i Allmänt,

Nää fy va trött ja blir på detta, inte fysiskt för då ha de ja nog däckat
för längesen. Ja nån timme har jag väl sovit, men de känns inte så.
Hade svårt att somna även om jag läst.
Jag har vridit och vänt på mig och trullsat in mig i lakan och varit förbannad
att de varit lte grejs i sängen, usch hemskt.
Och Linus har också vridit och vänt på sig men dock var han inne i en djupsömn.
plus det kommer det ljud avv alla möjliga tonarter och snarkningar.
Oh no tänkte jag inte en sån här natt till när jag ska ligga och putta på han så
ljuden slutar och snarkningarna lite tystare.

På min andra sida sover Fanny i sin säng, börjar också grymta och röra på sig.
Tanke; Inte vakna, inte vakna, inte vakna...
Hon vaknar inte men är lika livlig som sin fader när hon sover.
Ja sen har ja väl larvat omkring mig tillräckligt i sängen för att fösjuknas i nån timma
med konstiga drömmar.
Sen kom det.
Sprattel-sprattel, prutt-prutt, sprattel-lite-armfäktning, grymt, grymt-gnöl, gnöööl.
Fanny är vaken!!
Klockan är halv 5. Piss, såklart är jag ju heller inte trött efter amningen så
ja hamnar ute i soffan här vid datorn, i väntan på lite bättre klockslag att få
kanske städa badrummet.

Nu är klockan 6.00 och jag är uttråkad och suuuur, bra start på dagen!!
Yes box!

Gomorn härliga söndag här kommer hulken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela