Ida Henriksson

Only a few days left.

Publicerad 2009-12-15 23:17:36 i Allmänt,

Jaa nu är det verkligen snart jul. Och jag är faktiskt klar med julklapparna.
Eller... nu ljög ja, det är några på in gång som ska paketeras sen klart.
Men de viktigaste är klara och det är väl tur det. :)
Och en sak vet jag att för utom skorna jag fick i förskott har jag inte en blekaste
aning om vad jag får. Jag har ju inte heller önskat mig något. haha
Så julstrumpan/säcken kanske är tom för mig... vem vet nämligen?

Frågan är också om tomten tycker jag varit naughty or nice?

Men nu tycker jag att jag och Linus pyntat klart här hemma.
Det mesta blev i vardagsrummet om man kan säga så.
Jag vill inte heller ha så mycket pynt.
Man tröttnar snabbt och då går det fort att plocka bort efter jul.

Sen måste jag väl erkänna hur dålig jag är på att lägga upp bilder på det jag
lovat att göra, men jag får väl göra en summering av alla i ett inlägg kanske..
..nån gång.. om hundra år?
Hoppas ja ialla fall får tummen ur att lägga upp en bild på Fanny i sin första
super fina julklänning(och första jul).

Men en sak jag vet att jag ska ha nästa år, en riktig äkta gran!!
En gran som luktar gran, och som lyser fint och som man ska
glömma bort att vattna och som ska barra ner halva lägenheten.
Och som man sen ska sucka över när man ska kläav(?haha) och kasta ut.
Jag ska ha en riktig gran som man ska lägga paket under.
Så är det punkt slut!

Jag kanske ska göra en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela