Ida Henriksson

Måndagsmys

Publicerad 2009-12-21 13:45:35 i Allmänt,

Ida har jag och Fanny myst oss i sängen hela morgonen.
Vi gick inte upp förns strax innan tolv. hehe.
Men ibland behövs det att få slummra och mysa ett bra tag.
Hon är ju också så himla go då.
Hon verkar så nöjd bara hon får lgga brevid mig aniskte mot ansikte.
Hon snosar och tittar, ler lite och snackar. åh man skulle kunna ligga så hela dan.
Men de tycker hon blir för drygt. Hon vill upp och leka med sina saker i babysittern.
Hon vill kolla runt  hemmet att allt står rätt tilll osv.

Sen går vi upp och leker dricker lite kaffe och snackar.
efter nån timme så säckar hon i hop och vill sova igen. =)

ja ialla fall snart är det julafton. För en gångsskull tycker jag nog att
det känns rätt så okej med det. Förr om åren har det inte direkt varit
efterläntat precs som när man var liten.
Men iår är det ju Fannys första jul. Även om hon är så ltena tt hon nte förstår
så ska det bli kul att få fira jul med sin lilla familj för första gången!

Funderar på vad jag ska pyssla med nu när hon sover?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela