Ida Henriksson

Linus mitt hjärta slog mig med häpnad...

Publicerad 2009-12-08 21:59:03 i Allmänt,

...med sina underbart fina marsipan grisar.

jag hade nämligen köpt marsipan att färga rosa
och göra hjärtan av som sedan doppas i choklad.
Linus slog näven i bordet och gjorde två marsipan grisar
som blev helt underbara. Så himla realistiska.
Jag är helt och hållet ärlig!!
Han kan bara han vill. Vilken pärla han är.
Lägger upp bilder på dem när tiden finns.
Och när chokladen stelnat ordentligt.

Fanny sover, hon är helt säckad rättare sagt efter
allt jobb med alla marsipan hjärtan. Puh.

Syster yster och min fader var här en snabbis förut
och syster yster hade en fin fin lite "present".
Som jag tänkt göra själv men som hon fixat utan miin vetskap.
Så fiint. Check it out: Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela