Ida Henriksson

Karlstad.. Igen!

Publicerad 2009-12-10 22:18:31 i Allmänt,

Idag följde jag och Fanny med mamma och syster yster
till karlstad igen. Som jag skrev i senaste inlägget om karlstad var det ett helvete
då, men INTE nu idag. Det var kul, och mysigt.
Inte alls i närheten av folk som det var om lördan.
Vi tog Ikea först och jag kan säga att JAG ÄLSKAR IKEA, på alla sätt och vis.
Nu står inte alla saker högts på listan utan nu får de en massa plus poäng
för deras amningsrum. Där det finns skötbord, handfat, mysbelysning och fotölj(o säng).
Helt udnerbart också att det inte finns toa där så att andra snikna människor tar de rummen från alla
mammor/pappor med småbarn som behöver matas och skötas i lugn och ro.
Det blev ialla fall lite shopping där men inte så mycket idag.

Efter vi käkat lunch for vi inte till stan. Ja köpte ett par jeans leggings,
en duk, prickiga grytlappar och lite hemlisar, plus att jag fick en tidig julklapp
av mamma... ett par läder kängor(vagabond). Såååå himla nöjd.
TACK!<3
Välbehövt måste jag säga. Och så himla snygga.
I slutet av dagen tyckte Fanny att det var nog och ville hem.
Faktiskt så var ja helt slut jag med så det bar av till bilen och hemåt.

Inte nog med en bra dag i karlstad så har Linus städat upp här hemma
och lagat mat, oxfile,klyftpotatis och pepparsås. MUMMA.
Han är bäst min älskling. <3 Love ya!

Stolt är ja över fröken Fanny som klarat ännu en dag i karlstad utan problem.
Hon är så snäll. Min lilla gumma.

Nej nu blir det kvällen. Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela