Ida Henriksson

Happy New Year!!!

Publicerad 2009-12-31 14:53:18 i Allmänt,

Strax, om några timmar är det 2010 och 1 Januari.
Det har varit ett fantastiskt år 2009.
Jag och Linus fick tidigt i Januari reda på att vi skulle bli föräldrar.
Jag jobbade och slet hela våren medans magen växte i rasande fart.
Ibörjan av året fick jag även agera lite sjuksköterska eftersom Linus
åkte på en arbetsskada, trilla ner från ett tak och bröt arm och revben.
I början av sommaren tog systeryster studenten och var stolt och glad.
Jag med för den delen.

Jag jobbade inte så länge till efter det, utan fick tre veckor semester
och gick sedan över på havandeskapspeningen.
Men undersommaren blev det inte enbart lugna puckar.
Jag Linus, Bröderna Persson och deras mor drog till Gotland
för att pojkarna skulle köra på Gotlands folkrace festival. 3 dar.
Men varannan dag var det ledigt och vi utforskade påde visby, skroten
och upptäckte ett underbart 50-tals fik!

Augusti och september närmade sig med stormsteg och BF datumet var snart här.
Jag var enorm åt alla håll och kanter. Jag var en blåval på land helt enkelt.
Ont hade jag också och ingen vidare sömn fick jag men..
4 dar efter BF datumet kom vår högt älskade Dotter Fanny!

Så nu är vår fröken 3 månader och har firat sin första Jul och kommer uppleva
det överskattade Nyår för första gången.
Men tillsammans med sina överlyckliga föräldrar.

Året har gått fort och jag har gjort mycket, Och hr blivit mamma för första gången.
Finns det något bättre att blir?! NEJ!

Jag har inte gjort så fin sammanfattning som andra gjort. Finns inte tid och inte ork.
Så det får duga!

Hoppas alla får ett fint Nyår! Gott Nytt År önskar Jag, Fanny & Linus.

Kommentarer

Postat av: Baso

Publicerad 2009-12-31 22:28:57

sv: tack så mycket :

Postat av: Britt-Inger

Publicerad 2010-01-01 01:00:27

Gott Nytt År !!!! Önskar ER ett fint 2010...kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela