Ida Henriksson

Drömmar kan vara väldigt skumma.

Publicerad 2009-12-18 12:50:32 i Allmänt,

Ja det var inte så kul att Fanny somnade tidigt igår.
För då skulle hon i stället käka 2000000 ggr på natten,
kändes det som. Men det var tre. Men att vara trött gör det värre.
Det är bättre när hon somnar sent.

Ialla fall så har jag drömt otroligt konstigt.
De har varit drag racing, poliser, jättar som gungar bebisar i bilbarnstolar,
fol som skär av mina bröst och tror att de blir ju stora igen pga av all mjölk,
och brösten som blev av skavdskurna var röd gele, sådär riktigt dallrig.
Jag blev förstås förbannad och sa att de fick faktiskt hosta upp stålar
för att de gjort så. Ja skumt var det ialla fall.

Linus är inte heller så dålig med drömmar,
Jag skulle amma Fröken i sängen och Linus kom in med henne
och skulle lägga henne, hon kravlade ur mitt grep och börja fort
som tusan krypa sin väg. Ben och armar gick i 120 och slirar lite på lakanen.
Hon ville banna mig inte ha mat. Linus ska försöka fånga henne och får nästan kasta sig
efter henne...

Jag kan nästan se det framför mig. haha super-baby vs mamma o pappa.
Senare ska ja lägga upp bilder på vad jag målat.
Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela