Ida Henriksson

Det är något särskillt med paljetter.

Publicerad 2009-12-30 18:26:31 i Allmänt,

Har ni tänkt på det? Dom finns i alla färger och former och storlekar.
Man kan klistra dom, trä dom på tråd, kasta dom, sortera dom, tugga på dem(för de som vill).
Ja de piggar också upp tillvaron. Glitter är ju också pajetter egentligen fast väldigt små.

Linus (min paljett prins) tycker att jag ska jobba på en paljettfabrik.
Och sortera paljetter. Han förstår inte riktigt min passion här alltså.
Klart ja skulle vilja jobba på en paljett fabrik, men då måste jag säkert börja sortera
bort paljettrester och det vilja ja inte, jag vill ju sitta och soretera alla fina först.

HAHAHA va nördigt!

Men det är sant, paljettpassion de har jag men..
det slutar liksom inte där alla pysslesaker står min nära om hjärtat.
Även alla målar grejer, det är det bästa jag vet.
Tääänk att äka en panduro affär, elelr ja jobba där. DRÖM!

Jag skulle verkligen passa att jobba på panduro.
Det tråkiga är ju att de flesta affärena ligger i storstäder,
och jag vill inte, INTE, I-N-T-E bo i en storstad.
3 år i karlstad räckte för mig.

Nej detta inlägg är tämligen onödigt och otroligt töntigt. Men så jävla kul!

MVH/ Ida Paljett-prinsessan. (HAHAHAHA)

MER PALJETTER (OCH NITAR) ÅT FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela