Ida Henriksson

Anna Ankas Jul

Publicerad 2009-12-21 20:34:22 i Allmänt,

What hell, va fan är det för jäkla tvserie.
Första gången jag såg det idag.
Och vetta fan om ja kommer fortsätta se det heller.
Hon är ju frän i hela huvvet.

Nån måste tappat henne  golvet när hon var liten.
Kanske paul kanske bankat på henne så hårt att
fått skallskador av sänggaveln. Nej usch fy nu var
jag vulgär. Men nått felar hos henne i alla fall.

Idag är jag en aning uttråkad. Längesen ja var det.
Men så är det har man inte tråkigt ibland så kan man inte
ha roligt andra dagar. Men det är tur att ja har min lilla guldklimp Fanny.
Då har ja något att göra och mysa med. <3

Kommentarer

Postat av: Madicken

Publicerad 2009-12-21 20:48:23

Duktig du är på att måla :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela