Ida Henriksson

Än en gång läser jag twilight

Publicerad 2009-12-22 21:31:30 i Allmänt,

Japp det blir en andra gång med dessa böckerna.
Men precis som jag tyckte sist är den andra boken
inte är lika bra som den första och sista.
Kan inte sätta fingret på riktigt varför ja tycker så.

Har bara sett den första filmen och den var helt okej.
Undrar hur den andra är. Får väl vänta tills den kommer på film.
Vad jag alltid tycker är tråkigt med alla böcker som blir film
är att det blir en sån hysteri. Nej tack de drar ner spänningen
och blir så uttjatat att jag blir matt.
Men varför läser jag då bäckerna igen?
Jo jag är en sån som kan läsa samma bok 10 ggr. :)
BOKMAL!

Nu ska jag, Linus och lilla Fanny mysa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela