Ida Henriksson

22 december 2009

Publicerad 2009-12-22 13:59:52 i Allmänt,

Som man nämner hundra gånger innan jul är
att snart snart är den här. Och nu är det verkligen sant.
Iår har det gått så oerhört fort tycker jag. Otäckt.
Och lika snabbt kommer den vara över.
Det är lite synd tycker jag.
Iår ser vår jul åt så här.
- Ca 13.00 till svärmor.
- 17.00 hos min familj.
Det blir nog bra. Förövrigt är inget planerat.
Jag vet en julklapp som Fanny ska få av sin
mormor, morfar och moster.. Det sak bli så kul
att prova den på henne.
Men mer säger jag inte än :)

Hoppas också att mamam ska upp till Malung i mellandagarna
så min mormor, moster och kusiner får träffa Fanny.
Det är några i min släkt som inte hunnit se henne än.
Och jag längtar tll Malung. Det känns lite som ett extra hem.
Har ju inte träffat min mormor på evigheter, moster och kusner såg
jag i augusti när de var här på Svennis cup. Saknar dem så mycket.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela