Ida Henriksson

-22 grader

Publicerad 2009-12-29 18:01:08 i Allmänt,

What the f**k. Hur kallt får det egentligen bli?
Nej det borde det vara lag på. Usch.
-22 var det när vi kom upp i morse. Jag trodde jag skulle dö.
Nej tänkte jag och jag måste ut i det en sväng.
Men det gick, Fanny var väl på bylssad och var varm och go.
Pjuh det är ju ändå henne man oroa sig för.

Jag får också ursäkta för lite kass uppdatering.
Men det har varit lite fullrulle.
Igår fick Fanny 3 månaders vaccin. Det gick bra,
men hon tyckte inte att det var roligt. Hon skrek.
Som tur var Linus med och fick hålla henne för jag hade inte fixat det.
Jag stog på behörigt avstånd ifall en spruta skulle komma farandes
och sticka mig. För nu är det nog jag ska inte bli stucken i onödan.
Jag vet inte hur många ggr jag blvit tappat och i pumpad blod detta år.

Men snart är det ett nytt år och jag har faktiskt nyårslöften.
Men inte de vanliga löftena. Men jag kan inte nämna det här känner jag.
Bättringar ska det bli ialla fall!!

Nu ska jag fortsätta lite på Fannys album. Linus gjorde en sida igår.
Men vi fick beställa lite mer grejer så att han får klart sin sida.
Och för att kunna göra annat kul.

Hej på en stund?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela