Ida Henriksson

Rubrik?

Publicerad 2009-08-30 10:36:53 i Allmänt,

Igår blev det iväg för att fira Jenny, som fyller 25 idag.
Det var trevligt. God smörgåstårta Mmm.
Men jag var sleten och Linus var sleten så vi for hem strax innan
23. Trodde eller hoppades på att jag kanske fick sova lite bättre inatt.
Och visst något bättre, men inte bra. Jag vill bara grina.. Blä.
Men ialla fall det var kul att träffa mina pinglor, Emma, Linda och Maria.
Saknat dom. Saknar faktiskt att jobba ibland pga av att få träffa dem.

Det blev ingen sväng till Linus farmor igår så vi ska ta en sväng dit idag.
Det är ett måste. Vi har menat oss så länge nu.
vi får väl se när gubben vaknar.

Har inte så mycket mer att säga än att jag är trött och att solen skiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela