Ida Henriksson

Önskar jag vann ett par miljoner

Publicerad 2009-08-07 14:41:19 i Allmänt,

.. då skulle jag köpa mig ett hus på störtt.
Är less på en av mina grannar. För det första tror
de att de "äger/bor" på vår uteplats. För där ränner
deras barn och djur varje dag. Medan de själva står i godan ro
och ser på. Flickan står och trampar i vår blomsäng och katten
är och ränner på bordet. Har vi dörren eller fönstret öppet kommer
de in. Och inte nog med de så har vi en vinbärsbuske intill vår uteplats
och igår disskuterade jag och svärmor om att göra saft.
Men i dag när ja kika på busken jo då hade de jävlarna vart och plockat av allt.
Jag blir så pissed off. Inte nog med vår buske utan de tar de andra grannarnas också.
Jag förstår inte att de ska vara så svårt att fråga lite snällt om det går bra, eller
om ja menar mig att använda dem. Fräcka jävlar, jag kokar av ilska.
Vi satte upp en spalje för att rama in endel av vår uteplats och planterat humle för att
få lite privat men icke. De förstår de sig inte på.
De är nock svårt att få helt privat när man bor i lägenhet. De vill väl alla.
och ingen vill väl ha okända folk in på ens dörr/fönster/husvägg och glor rätt in.
Argh va sinnig jag blir. Nu blir det hus-i-helvete. Jag är trött på att inte få ha min lilla plätt i fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela