Ida Henriksson

Ny dag, nya planer.

Publicerad 2009-08-29 11:25:29 i Allmänt,

Igår somnade jag snabbt och sköönt men de fick inte vaara mer än en timme.
För då vakna ja och var tvungen upp. Jävlapiss.
Sen somna ja igen och vakna ungefär en gång i timmen.
Men när klockan var åtta var ja tvungen upp igen.
När klockan blev nio ringde pappa,
Sen när ja vakna jämt innan 11 gav jag upp med att försöka få någon mer sömn.
Jag hatar det här. 

Idag är de väl planerat kanske en tripp att hälsa på Linus farmor, men de kan bli imorn också.
Men annars så ikväll ska man iväg och fira den äldre fröken Bonils.
De ska bli trevligt.

Glömde nämna igår att ja fick några mindre trevliga sms.
Kokade typ hela dagen för de.
Du som skickade tänkte verkligen till i försök att förstöra dagen för mig.
Du kunde liksom inte valt en annan dag eller?
Ur-gulligt... Ja men de är du som förlorar på de så!

Bäst att göra något nu, här kan man inte sitta och häcka!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela