Ida Henriksson

Nu är det slitsamt

Publicerad 2009-08-17 15:20:55 i Allmänt,

Imorn går ja in i v.35, det är inte så länge kvar.
Men  för kroppen är det slitsamt och jag
önskar att tiden bara kunde gå en aning fortare.
För nu vill ja inte gå och vara så här tung mer.
De gör ont och det är hopplöst att sova.
Visserligen kommer inte sömnen att bli bättre
sen när mitt lilla troll kommit ut. Men då kan ja ju ialla fall
sova ordentligt de får timmarna man kan.

Inatt fick ja sova en till två timmar innan jag vaknade.
Va jävligt sur. Sen vakna man igen när Linus klocka ringde.
Men de gör ingenting så är det. Men de räcker att vakna en gång tycker jag.

Igår fick ja såna jävla sammandragningar igen. Ont gör de ju inte direkt,
men de är jobbigt :) (negativ idag)
2 gånger riktigt ordentliggt samma vecka.
Jag antar att ja orsakar att de kommer eftersom ja inte orkar vara still
och vila. Utan gärna flänger omkring här hemma.
För jag tycker jag har tusen grejer som ska göras.
Idag tar ja de lugnt, pluggar lite.

Som ni märker är det ingen vidare dag idag.
Men alla har sina dåliga dagar så.. här är min!
Allt är piss jobbigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela