Ida Henriksson

Minnena kommer så ofta till mig,

Publicerad 2009-08-14 14:41:54 i Allmänt,

nu är allt borta jag fattar det ej,
borta är huset där murgrönan klängde,
borta är grinden där vi stod och hängde..

Nu är man stolt över sig själv igen.
Jag fick för mig att prova sy upp ett par av mina
ny inköpta gardiner. Och det det blev riktigt bra.
Det gör så mycket bara av att byta gardiner.
Nu ska här röjjas och dammsugas.

Var till MVC idag också. Allting var fint.
Bebisen ligger med huvudet neråt.
Har misstänkt det ett tag nu. Men visst kan h*n flytta sig.
Men med en sån upplysning så känns det verkligen att
det närmar sig. *pirrigt*
Hjärtljudena lät jätte bra, och magen växer som den ska.
Ligger mitt på kurvan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela