Ida Henriksson

Min kille är underbar!

Publicerad 2009-08-28 22:33:13 i Allmänt,

Dagen har gått mycket lindrigare än väntat.
Jag är riktigt nöjd måste jag säga.
Först var syster yster här och baka, hjälpte mig städa och duka.
Hon är för go. Sen blev det jobb för henne, men hon(du) ska ha tack för alla hjälp och sällskap.
Sen kom älskade Linus hem med en hel bukett röda rosor, 22 st närmar bestämt.
21 för att ja fyller 21, plus en för att vi har varit förlovade i ett år. Sååå sööt! blev tårögd.
Men knep hårt med ögonen så att inte sminket skulle rinna.
Sen kom nämligen mamma, pappa, farmor, svärmor, Linus Mormor och broder.
Det blev tårta och min och josses fina sockerkaka(hur lyckad som helst).
Fick fin fina presenter och blommor.
Tack alla, för besök och presenter!

Och TACK ÄLSKLING.
Men måste säga dig Linus att jag är hemskt nyfiken
på va du har mer i bakfickan. Hatar att vänta och vara nyfiken :P

Kommentarer

Postat av: Lill Strumpa

Publicerad 2009-08-29 08:33:52

Det var du värd syster, och det var bara kul att få hjälpa till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela