Ida Henriksson

Min dag idag... !

Publicerad 2009-08-28 10:06:41 i Allmänt,

Vakna lite innan nio idag.
De är konstigt egentligen.
Jag har alltid varit en person som hatat mornar
och helst sovit till ett på dagen. Men sen jag blev gravid har
jag vaknat innan tolv varje dag. Ialla fall på senare tiden.
Ja dessutom en gång vid 4 tiden på morgonen.
Jag vet ja skriver en massa om mina sovtider osv.
Men de stör mig och förundrar mig hur man förändras.

Idag är det "min" dag.
Morsan, Farsan, Syrran, Farmor o Svärmor kommer förbi i
eftermiddag. Lite mysigt är de väl.
Men som ja sagt tidigare så är ja inte särskillt förtjust i
födelsedagar eller andra grejer som en annan ska stå i centrum för.

Innan de blir besök idag, Ska jag ta och plocka i ordning lite.
Tacklas lite med den vilda bebin i magen.  :)
Och plugga! de sist nämda är jag riktigt imponerad av mig själv.
Jag trodde inte jag kunde längre eller sitta med de så flitigt.
Bara det går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela