Ida Henriksson

Jobbigt med värme

Publicerad 2009-08-08 17:35:22 i Allmänt,

Är så himla trött nu. Har varit och ätit hos mamma och pappa,
pratat lite och bara tagit de lugnt. Men nu är jag helt utsliten.
Också säkert för att jag knappt fått en blund i natt.
Oroligt, klibbigt och varmt. Var vaken flera gånger mellan tolv ch fyra.
Så när klockan var fyra bestämde jag mig för att gå upp en stund.
Åt lite yoghurt och satte på fläkten i sovrummet. Sen läste jag lite.
Efter en stund blev jag trött nog igen för att sova.
Hatar dessa nätter när man ska behöva upp och trampa en stund för att
bli lite trött igen.
Värmen gör det inte enklare dag eller natt.
Man ska visserligen inte klaga nu när det är fint 
men som gravid är det pissigt som fan.

Ska kolla på Harry Potter nu tänkte jag. Sen blir det
Pianisten på tv ikväll. De är min kväll det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela