Ida Henriksson

Hold me in your arms and sway me like the sea.

Publicerad 2009-04-17 12:14:41 i Allmänt,

Att man ska drömma så förbannat nu varenda natt.
Känns knappt att man sovit. Har fullt bestyr.
Allt är väl en förberedelse på vad som väntar och
vad jag tänker på varje dag.

Igår fick jag gå hem från jobbet, var yr och huvudvärken var hemsk.
Svårt att focusera blicken. Nej usch ja kände mig som ett vrak.
Tårarna kom och chefen skickade hem mig omedelbart.
Han är bara bäst. Han förstår. Så han höl verkligen med
om att ja skulle ta ledigt helgen och vila upp mig.

Imorgon blir det malung, träffa mormor, moster och kusselinerna.
Mys ska de bli!!! Har inte träffat dem sen i sommras eller nått.
Hemskt!!!! Men det är som det är. Hoppas jag inte är allt för sliten i morgon.

Sen blir det en promenad med Linus, för att hämta upp nya bilen.
Ja äntligen har vi fått oss en relativt ny bil. Finfiin.
Ska göra mig i ordning nu och pyssla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela