Ida Henriksson

This is the life

Publicerad 2008-09-18 18:43:00 i Allmänt,

Är livet på rätt väg egentligen? Jag får endast nöja mig med kikhål på livet framför mig.
Men ibland sluts dom helt och det är bara mörker. Men jag ska slå hål på det som håller mig
fast där jag är. Det tar tid, jag måste lära mig lite och o på mig själv att jag kommer klara det.
Men jag är rädd för dom som finns omkring mig. Kan jag verkligen lita på dom?
Har jätte svårt att lita på folk. Har blivit sviken så många gånger.
Man har vänt sin rygg när jag som mest behöver dom.
Till och med kärleken har vänt mig ryggen. Och det får inte ske igen.

Jag vill saker veta, men när det väl ligger på bordet vill jag bara glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela