Ida Henriksson

Över berg, genom dal

Publicerad 2008-09-23 23:08:08 i Allmänt,

och i mörka vatten, flyr en fånge genom natten.

dessa ord har jag skrivit för länge sen på ett skivfodral.
Fint tycker jag. Men ändå mörkt.
Men oj så bra låtar det är på den.
Man minns tillbaka, man minna känslor, vänner...

Men ja har hittat min allra allra bästa skiva.
Den påminner mig om de två första åren i karlstad.
Oförglömligt!!!
Skratt, grått, fest, öl, cigg och framförallt Killlar.
Visst var det ingen bekymmerslös tid, men
den var underbar!!!

Jag minns "kitty-o-Idas Bordell",
Mjukismaffian,
naken bad i natten,
kycklingbaugetter,
Mys på balkonger en soligdag+bira,
..ååå det finns många fina minnen :)

Faktiskt jag saknar det!

Kommentarer

Postat av: Kitty

Publicerad 2008-09-24 10:14:26

Ojojoj, här har det hänt en del, fan va snyggt gumman :D Mjukismaffian! Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela