Ida Henriksson

Karlstad= Ikea och erotikmässa

Publicerad 2008-09-28 13:53:04 i Allmänt,

Igår blev det en sväng mot karlstad.
Vi skulle kolla in lite sakersom soffa diskmaskin och tvätt maskin.
Har ÄNTLIGEN fått en lägenhet. helt underbart.
På ska vi dit och säga Ja till den, och få kolla på tapetprovet.
Jippi. Längtar att få flytta så jag håller på att dö :)
Det blev dyrt och mycket från ikea. Men inga möbler än.
det tar vi i nästa vända när vi väl har lägenheten i våra händer.

Japp efter ikea trippen blev det erotikmässa på nöjes.
Det var lite kul att kika in faktiskt. Blev lite smått och gott därifrån också.
haha.

det blev sent innan vi kom hem, så det blev ingen tur till Kussen.
Som också har flyttat. skule ha ölat ihop men jag var helt slut.
Blev två öl här hemma sen sängen.

Just nu plockar jag i alla saker vi köpt. Vet snat inte vart jag ska stuva undan allt.
;)
Nej nu åter till plockandet!!!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-28 18:55:51

Snygg tatuering du har . :) (Vill också ha!)

Postat av: Kitty

Publicerad 2008-09-29 09:01:22

Grattis till lägenheten gumman ;D Är det i Torsby eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela