Ida Henriksson

Hon stod helt själv i baren klädd i brunt och sög på läsk

Publicerad 2008-09-10 15:34:24 i Allmänt,

Det är lungt nu emd jobb nu ett tag. Tack godegud för det. Jag behöver verkligen få
varva ner stanna upp och andas lite.
Mârten står för dörren. De bär av till Arvika på fredan för fest. Sen blir det mârten för hela slanten.
Tänk att man känner ett enormt måste för att gå ner och kika. Även om det är samma krimskrams
detta år som tidigare år. Men det kanske är dofter och stämningen som drar en ner.
Stekta våfflor, grillade majskolvar, ljudet av smällare, och förtvivlade barn som tjatar till sig en sockervadd,
föräldrar med barnvagnar som blockerar vägar. Man kryper nästan under alla stånd för att ta sig fram.
Vi får inte glömma regnet, eller den stekheta solen.

Imorgon kommer Linusen hem. Tänk va bra. Jag har längtat så hemskt. Drömmer om att han lämnar mig
eller brutalt om mord kidnappning och blod. Haha Jag blir knäpp när inte Linus är här vid mig.
Jag blir liksom lite sjuk. Eller mer sjuk än va jag är. Sjuk i huvudet x2
Haha.

Ja i alla falla så försöker jag få någon ordning på mitt rum. De ligger saker och kläder i drivor.
Men vart i helvete ska man göra av allt egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela