Ida Henriksson

All I want is you to be my honneybee

Publicerad 2008-09-23 18:06:12 i Allmänt,

Fylld av känslor, men ändå så tom.
Tankarna står stilla, men ändå så många tankar.
Jag drömmer ett återkommande tema med olika slut.
Jag lever men känner mig ändå borta, som död.
Jag vill så mycket men inget orkar jag ta tag i.
Varför är det så? Så ofta?!

Just precis exakt nu sitter jag och stirrar på mina tavlor.
Fick en del ramar av Linus mormor (Tackar och bockar),
och igår ramade jag in lite akvareller. Men ja funderar på om endel ska få svart bakgrund
för att framhäva bilden mer.
Liksom två ramar i en.
De står uppradade vid väggen. Har ingenstanns att hänga dom.
Hoppas på lägenhet snart så jag kan få upp dem.
längtar verkligen efter något eget! <3

Denna vecka jobbar jag i brödet på toria. Sååå jävla gött.
Så jäkla kul :D Bästa stället.
Löning på torsdag , yeah. Blir antagligen Ikea på lördag.
Här ska shoppas. Sen blir de nog en sväng på erotikmässan, annars
får det faktiskt bli lugnt denna helg.
Tiden försvinner alldeles för snabbt.

Nej här kan ja inte sitta och stirra förevigt!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela