Ida Henriksson

remember, remember the fifth november

Publicerad 2008-11-10 23:01:25 i Allmänt,

Åå så längesen man skrev här.
Det har väl hänt en del. Har nu bott i hop på riktigt med linus i vår nya lägenhet i en vecka och tre dar.
Trivs jätte bra. Men jag saknar honom nu när han reste till Borlänge i morse.
Konstigt att vara ensam här. Men maria var med en sväng efter jobbet och morsan och syrran var förbi en
sväng med inhandlade galgar åt mig. Har jobbat idag så dagen har väl gått rätt fort. Och tur är väl det.
Jag har börjat jobba inom frukt och grönsaker på toria och jag trivs :)
Visst de är ett vikariat, men som sträcker sig över ett år. Men går på prövotid i tre månader och ser om de funkar.
Så man är under hård bevakning. Hm

Rolf(katten) flyttade med oss hit igår. Det gär rätt bra faktiskt. Bättre än väntat.
Det enda är väl att han ska inte få gå ut riktigt än. Så han blir lite rastlös.
Men när man sover är han snäll och go!

Har sålt två tavlor nu på ungefär en vecka, och hoppas på att sälja fler under de kommande veckorna.
Det är nämligen så att jag fick erbjundande att ha utställning på kupan i torsby med Linus mormor.
Och såklart jag skulle vara med. :) Och bra har det gått. Flera på arbetet är intresserade av mina tavkor.
Kanske får jag fler på min lista nu. Har några som står på kö för tavlor/tattueringar.
Kuuul. Så nu har jag 1100 i fickan ;)
Gött.

Nu ska jag beställa lite material från panduro :D Jippi!
och till sist:

ÄLSKAR DIG LINUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela