Ida Henriksson

Hemvärn och påssjuka?

Publicerad 2008-11-24 16:57:32 i Allmänt,

Nej snarare magsjuka.
Det började med magont snet igår kväll.
Sen vi 5 imorse, började illamåendet. Och jag spydde.
Fan tänkte ja att jag skulle vara ensam här och tycka
synd om mig själv. och Linus for mot borlänge.
efter någon timme hörde jag låset vridas om och linus kom.
Han hade spytt. Yes tänkte jag, inte ensam.

Nu spelar han need for speed och jag pysslar och dolar.
Underbart att ha han hemma. Men kanske inte på det
viset att vi ska vara sjuka bägge två.

det närmar sig Jul. Jag har köpt nya gardiner och en stor
röd fin julstjärna. en ny duk och lite tomtar.
Längtar tills jag får upp allt.
Blir ledig Julafton, juldagen och annandagen.
Sen jobba 4 dar sen ledig ett par dagar till.
Gött mos.

Nu blir det avslagen coca cola ;) hehe
Bra för magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela