Ida Henriksson

Utmattad..

Publicerad 2008-05-20 14:57:13 i Allmänt,

Från förra inlägget: kurs. Nej det blev inget av för jag blev så klart sjuk igen.
Och denna gången var det inte heller lindrigt. Jag vaknade med feber och hals ont och
så har det varit i en vecka nu. Men visst mår jag bra mycket bättre nu. På sjukhuset
såg som att det var en infektion i kroppen igen. Kul. Jag blir aldrig frisk.

Igår var morsan och syrran till karlstad. Jag följde med och hälsade på Kitty.
Vi satt på balkongen och drack kaffe och snackade i cirkus 4 timmar.
Mysigt. Härligt att få prata av sig lite. Hon är bäst helt enkelt.
Rundare och rundare om magen blir hon också. Så fiin sså.
Efter besöket var ja helt utmattad. (suck) orkar inte mycket jag. Vill bli helt frisk.

På torsdag hoppas jag att ja får börja jobba igen. Om morsan tillåter det.
Nu ska jag fortsätta kolla på city akuten.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela