Ida Henriksson

Hela världen är så underbar...

Publicerad 2008-05-28 22:29:42 i Allmänt,

..om man är korkad, tom och glad.

Jobbat idag, Jobbar imorgon, Jobbar på lördag, jobbar på söndag.
Dagen har vart okej, men de har varit rörigt i skallen.
Gick som en robot på slutet. Gjorde saker på rutin.
De bara rullade på. Tänkte inget, det var bara tomt.
Men de funkar rätt bra när det blir så. Då rinner liksom tiden iväg av sig själv.
Sen är det bara att gå hem.

Har pratat med Älsklingen i telefon. Skönt att få skratta lite.
Skönt att få le och må bra för en stund. Känna kroppen bli varm och lycklig.
Snart kommer han hem. Imorgon. Och jag slutar tidigt och han komemr hem lite tidigare.
Tack godegud för det. Jag Saknar honom.

Aaaa förresten jag får vara ledig på Rallycross-helgen. YES! Lycklig.
Kuuul de ska bli. =)

Kommentarer

Postat av: Kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-05-31 15:06:49

Tror inte det är något återfall. Saknar bara han mycket vissa dagar. Och han var så snygg så jag höll på att dö :D Haha.

Postat av: Kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-05-31 15:07:11

Tror inte det är något återfall. Saknar bara han mycket vissa dagar. Och han var så snygg så jag höll på att dö :D Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela