Ida Henriksson

Crazy about you

Publicerad 2008-05-06 21:17:43 i Allmänt,

Inatt blev jag sjuk igen. Men de blir nog inge mer än en vanlig förkyldning.
Hoppas jag ialla fall. Kändes hemskt jobbigt dock att ringa till jobbet än en gång på kort tid och
säga att ja inte kan komma. Men vad gör man?

Förövrigt så är det något som tynger mig. Jag har en aning om var det kan vara.
Började verkligen fundera över det igår på jobbet. Men de var först i helgen som de verkligen hände.
Jag är en aning rädd. skitsamma. Jag kanske inte ska oroa mig i onödan?!
Tänker ja alldeles för mycket? Är jag bara dum? Nja ja vet inte..

Det är rörigt

Kommentarer

Postat av: Kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-05-07 22:56:28

Varför är du rädd gumman? Ska vi leka någon dag? Miss u.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela