Ida Henriksson

All you need is love

Publicerad 2008-05-13 19:53:03 i Allmänt,


Helgen har varit underbar. Har tagit det lugnt med Linus. Men solen har lyst och värmt
min förkylda kropp. Vi har målat Linus Amazon som han ska köra i Östmark till helgen(folkrace).
Den blev skit snygg. Sen har vi vart på biltur i skogen. Myspys hela tiden med min prins.
Älskar honom så mycket.

Idag har morsan varit med mig till Arvika på röntgen. Det gick på mindre än 5 minuter.
Man han knappt komma dit förns det bara var att sätta sig i bilen igen för hemfärd.
Inatt har jag inte fått en blund pga av hostan. Den retar mig till vansinne. Så efter
jag kom hem från Arvika gick jag och la mig. Och sov till tre på dagen. =S

Såå idag har det inte blivit så  mycket gjort. Vilat. läst lite och kollat på tvn.
Imorn ska jag i väg på kurs med Arbetet 8-13 på badhuset.
Japp så ser min dag ut imorgon. Och då är det onsdag och Linus komemr alldeles snart hem igen.
Han åkte imorse och det gjort verkligen ont i mig. Men ja får tänka positivt. Han kommer snart hem.

JAG ÄLSKAR DIG LINUS WALFRIDSSON! <3

Kommentarer

Postat av: Kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-05-15 12:13:38

Kan vi inte ses någon dag gumman? Vill så gärna träffa dej, var längesen nu. Saknar dej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela