Ida Henriksson

Trötter i ögat

Publicerad 2008-03-01 06:55:13 i Allmänt,

trött och snurrig. Drog till eddie igår, fastän ja visst eatt där blir ja kvar alltför sent i på natten.
och igår var ja trött och sen skulle ja ju upp tidigt nästa morron. Men icke Ida har sovit cirkus 2 timmar inatt.
Inte nykter och inte direkt onykter.
usch fy på mig. men kul har jag ialla fall haft. Blir nog dit ikväll också. Men ja ska nog ta och soa några timmar efter jobbet innan det bär ditåt.

Usch på mig, har fått fula ovanor(gå ut, uppe hela natten lång när ja jobbar)
Hoddet värker litte också.
Nää usch nu somnar ja snart. Jag undrar verkligen hur denna dag kommer attt sluta.
Tjipp o hej
KRAM

Ps. Önska mig lycka till med arbetspasset idag!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela